Translate
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Wij doen onze uiterste best om iedereen goed van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als je een klacht hebt, dan horen we dat graag. Wij ontvangen de klacht graag schriftelijk:
Wij doen er alles aan om de klacht te verhelpen en werken hierbij volgens een vaste procedure.
Als er een klacht bij ons gemeld wordt, gaan we als volgt te werk:
We komen er bijna altijd samen uit, maar ben je na het doorlopen van onze procedure toch niet tevreden over de afhandeling, dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke regionale klachtencommissie Woningcorporaties Twente. Op de website van de klachtencommissie staat hoe je een klacht kunt indienen en hoe vervolgens de procedure verloopt.
De huurcommissie behandelt zaken over huurprijs, huurverhoging, huurverlaging, servicekosten, onderhoud en woningverbetering. Ook hier kun je een klacht indienen, nadat je onze klachtenprocedure hebt doorlopen en niet tevreden bent met de uitkomst ervan. Op de website van de huurcommissie lees je meer over hoe en wanneer je de huurcommissie kunt inschakelen.